vrijdag 21 december 2012

Bakken.


Vandaag weer mijn vrije vrijdag. Afgelopen week heb ik weer leuke recepten gezien op verschillende blogs. Vanochtend twee uitgeprobeerd…..

Deense puddinggebakjes, gevonden op deze site.
en het dennenbrood met kaneel, dat hier beschreven staat met foto’s
Hij ziet er ietsie pietsie anders uit dan op de site van de GULLE AARDE, maar hij smaakt er niet minder om.
Ja, de laatste maanden zijn wij, Anette en ik, veel aan het bakken en kokkerellen met recepten die we op het internet vinden. …..zo is er een leuke en smakelijke hobby bij gekomen.☺☺☺
 
 

2 opmerkingen:

  1. nou hartstikke leuk zeg...en ik vind het er beide enorm leuk en mooi uitzien

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er erg goed uit hoor. Nu maar hopen dat het ook zo lekker smaakt!Ik denk van wel. Smullen maar. Fijne feestdagen en groetjes van Rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Kerstmannen....

ik loop iets vooruit, maar hier een goedkoop en leuk kerstidee gemaakt van kerstgeschenktasjes van de Action en dik stevig karton van een do...