woensdag 15 februari 2012

Sneeuwpret.

Anderhalve dag geen internet en dat in mijn weekje vrijaf. Wat voelt dat afhankelijk. Maar gelukkig heeft vriendlief het probleem opgelost. Ik kan weer googlen, mijn mail en het nieuws lezen en een blogje schrijven. Hier is buiten alle sneeuw sinds gisteren weer helemaal weg, maar in huis hangt nog wel een sneeuwig sfeertje door “Sneeuwpret” een ontwerp van “Viltcreaties Corina”. Zo leuk, vooral het maken van de sneeuwpop.
Maar ook Sipke zorgt voor een sneeuwig sfeertje. Ik had in zijn bench een halve slaapzak gelegd, zodat hij lekker warm kon liggen. Één nachtje maar is de slaapzak heel gebleven. Het zijn nu overal vlokken, foei de sloper!!!


1 opmerking:

  1. Gezellig wintertafereeltje en wat zijn het schatten van een popjes. Mooi geheel met de sneeuwpop erbij.
    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen

Kerstmannen....

ik loop iets vooruit, maar hier een goedkoop en leuk kerstidee gemaakt van kerstgeschenktasjes van de Action en dik stevig karton van een do...