zondag 26 februari 2012

Nog een Jacobus.

Voor Anette heb ik ook een Jacobus gebreid. Alleen moest het manneke het een aantal weken zonder oogjes doen. Hier in het dorp kon ik geen oogjes vinden en op Handwerkbeurs heb ik ze ook niet gezien. Heel toevallig zag ik ze gisteren in Heerenveen. Twee mooie bruine ogen. Hij kan nu ook de wijde wereld in kijken.













   En het colletje is ook af.















Op het moment ben ik met de Hippe Kippen bezig. het is zo'n leuk pakketje van Atelier Tintangel. Ze zitten al op stok (pollepel), maar ik moet nog een lintje zoeken om de pollepel op te hangen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Kerstmannen....

ik loop iets vooruit, maar hier een goedkoop en leuk kerstidee gemaakt van kerstgeschenktasjes van de Action en dik stevig karton van een do...