dinsdag 21 februari 2012

De lentegroetswap.......

....voor het Poppenhoekje is dan eindelijk af. Tjonge, wat was dat een zware bevalling. Het idee was er snel, maar het resultaat was niet zoals ik het voor ogen had. Toen heb ik heb het eerst maar aan de kant gelegd en het gisteren weer opgepakt Hij is nu zoals ik hem wilde hebben.
(Sorry, maar ik heb de foto flink bewerkt.
Op de onbewerkte foto moeten jullie nog  4 weekjes wachten.)

En dit is mijn volgend project, gezien op de handwerkbeurs in Zwolle. Het wordt een col, gebreid van Linie 106 garen en zwart garen met breipen 9.





















1 opmerking:

  1. Ja...ik heb de swap vandaag mogen begroeten. Hij is werkelijk prachtig. Lieve Jannie dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen

Kerstmannen....

ik loop iets vooruit, maar hier een goedkoop en leuk kerstidee gemaakt van kerstgeschenktasjes van de Action en dik stevig karton van een do...