dinsdag 2 oktober 2012

Het vervolg.


Op het gezellige blog van Homemade by Nancy vond ik dus het volgende idee met tutorial, waarbij ik mijn synthetische vilt kon gebruiken. 















 
Engelse drop.....mmmmmm...... lekker..... maar deze zijn calorievrij. Wisten jullie dat Engelse drop voor het eerst gemaakt werd in de Engelse plaats Sheffield. Volgens een verhaal is Engelse drop ontstaan toen een vertegenwoordiger per ongeluk een aantal verschillende soorten drop door elkaar husselde voor een klant. De klant was zeer tevreden en de vertegenwoordiger vond een nieuwe dropmix uit: de Engelse drop:(bronWillem Wever)
Het was erg leuk om te maken.
 

4 opmerkingen:

  1. het ziet er ook prachtig uit zeg ♥

    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk maar..... of ze er hier blij mee zullen zijn als ik zulke dropjes in de pot doe.......
    denk het niet.
    Groet Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastisch idee! Dat ik dat nu zelf niet bedacht heb...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er goed uit vooral in een pot lijkt het net echt.
    Een leuk idee die ik ook nog wel eens kan gebruiken om mijn synthetische vilt op te maken, want weggooien vind ik toch jammer.
    Groetejs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen

Kerstmannen....

ik loop iets vooruit, maar hier een goedkoop en leuk kerstidee gemaakt van kerstgeschenktasjes van de Action en dik stevig karton van een do...