maandag 15 oktober 2012

Slinger.

Sinds een week zijn de hechtingen verwijderd en de sling moest ook aan de kant. Dat laatste viel de eerste dagen niet mee. Wat zit er veel gewicht in zo’n arm. Nu moet ik de komende tijd 3 maal in de week naar de fysio. Afgelopen donderdag een flinke massage gehad om twee spieren los te maken bij het schouderblad en dat heb ik vrijdag en zaterdag geweten. Ik reageerde daar heftig op met veel pijn. Het t-shirt kon ik op die plekken niet verdragen. Fysio hierover gebeld en ja, het kwam wel eens voor dat men zo erg reageert. Dus toen flink weer aan de pijnstillers. Vandaag ging het gelukkig beter, maar vanmiddag weer naar de fysiotherapeut geweest en de schouder is weer pijnlijk. Dat zal nog wel vaker gebeuren.

 Afgelopen week toch nog met vilt bezig geweest. De slinger “Oant sjen”, dat "tot ziens" betekent, hangt ook. Voor de foto even op de kamerdeur, maar hij komt aan de binnenkant van de voordeur te hangen. 
 
 
 

3 opmerkingen:

  1. Hoe krijg je het voor elkaar. Last van je arm, maar dat is aan je prachtige oant sjen niet te zien. Ik hoop dat het snel wat beter gaat.

    Groetnis van Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dat het snel beter met je gaat!!

    Wat een ontzettend leuke slinger!

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het klinkt allemaal niet fijn, Jannie! Voorzichtig aan met naaien, hoor! Ik heb zelf al snel last van een middagje naaien ... Je slinger is wel mooi geworden, trouwens! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen

Kerstmannen....

ik loop iets vooruit, maar hier een goedkoop en leuk kerstidee gemaakt van kerstgeschenktasjes van de Action en dik stevig karton van een do...