zondag 30 september 2012

Leuke ideeën.

Al speurend op het internet, ik kan verder nog niet zo veel vanwege mijn schouder, kwam/kom ik leuk ideeën tegen. Zoals een blogberichtje op haar site  over lomografie. LOMOGRAFIE??????? Nee, ik had er ook nog nooit van gehoord. Maar wanneer ik zoiets lees, wil ik het gelijk uitproberen….je hoeft niet zo op de instellingen van je camera te letten, dus knippen maar. Erg leuk om te doen met dit resultaat:  




















Fotograferen door een toiletrolletje☺☺☺
 
En ik kwam een idee tegen om mijn synthetisch vilt op te gebruiken. Toen ik nog niet bekend was met vilt, heb ik diverse lapjes synthetisch vilt aangeschaft. Maar al vrij snel kwam ik er achter dat er niets boven wolvilt gaat. Dus die lapjes ga ik voor het volgend project gebruiken. Ik knipte er vierkantjes van 2cm bij 2 cm ......

en nee.... het wordt geen mozaiëk.
Wordt vervolgd.
 

 

3 opmerkingen:

  1. ja ik ken het lomografie maar moet bekennen dat ik het zelf nog niet had gedaan ik kwam het ook op die site tegen ha ha
    lieve groet jenneke
    en ik ben benieuwd wat je gaat maken
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja foto's door een toiletrolletje was ik al eens eerder tegen gekomen. Het is wel een hele leuk idee. Wat je kleine blokjes moeten worden ... ben ik heel benieuwd naar.

    Groetem, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's Jannie, wat ga je doen met die kleine vierkantjes, ben heel nieuwsgierig geworden, heb hier namelijk ook nog synthetsiche lapjes vilt liggen, waardeloos....

    BeantwoordenVerwijderen

Kerstmannen....

ik loop iets vooruit, maar hier een goedkoop en leuk kerstidee gemaakt van kerstgeschenktasjes van de Action en dik stevig karton van een do...