zaterdag 15 september 2012

It giet oan....


…was het thema van de open dagen van Niels. Het was weer erg gezellig vanmiddag. Een kleine impressie:








Heel erg mooi vind ik het zonnebloemstuk, een patroon van Septemberspring.
Maar mijn aankopen zijn meer kleinere projecten, zoals cupcakes, petit fours en de "oant sjen"slinger. Misschien dat dat lukt met mijn schouder.
Ik sta op de wachtlijst om geopereerd te worden. Blijkt dat ik scheurtjes heb in de pezen aan de voorkant  van mijn schouder en een scheur in een pees aan de achterkant. Deze worden gerepareerd en verder wordt er wat bot weggehaald van het schouderkapsel om meer ruimte te krijgen. Misschien krijg ik nog de kans om een aantal calorievrije lekkernijen te maken.
 
 
 

5 opmerkingen:

  1. doe maar rustig aan, hoewel dat lastig zal zijn als je zo graag knutselt, hopelijk zo snel mogelijk de operatie
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet het er gezellig uit bij Niels. Jammer genoeg is het voor mij veels te ver. Als je graag wat maakt zou ik het doen voor de operatie. Ik heb zelf het zelfde gehad en na de operatie zit het er echt maanden niet meer in. Ik wens je heel veel sterkte!
    gr lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben er ook geweest, en het was super leuk gedaan, met heel veel mooie ontwerpen, en creaties! Jouw impressie is overigens heel mooi gedaan!

    Groetjes, Jeanine.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk die foto'van Niels.
    zo is er ook wat te zien voor een thuisblijver.
    Sterkte met je schouder.
    Groet Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er weer heel gezllig uit daar bij Niels. Hoop dat het je lukt Jannie om nog iets te kunnen maken, sterkte met je schouder!

    BeantwoordenVerwijderen

Kerstmannen....

ik loop iets vooruit, maar hier een goedkoop en leuk kerstidee gemaakt van kerstgeschenktasjes van de Action en dik stevig karton van een do...