vrijdag 6 december 2013

Groeipapier.

Het groeipapier, waar vorig jaar de uitnodiging van mijn werk voor de kerstborrel op stond krijgt een staartje. Ik kwam gisteren thuis en zag de volgende mail in mijn mailbox

Beste Jannie,

wat heb jij mooie foto's van het groeipapier op je blog staan,

wij zijn de producent van het papier en zouden deze foto’s ook best graag op onze site willen plaatsen om zo van onze klanten resultaat te laten zien, zou dat mogen?  bel me gerust even.

Met vriendelijke groeten,

Geert Maas
 
 




Vanochtend contact gehad en foto’s gestuurd. Leuk hè.

Verder vandaag aan het verven geweest in het nieuwe huis van dochterlief en haar vriend…. Zij mochten gisteren de sleutel in ontvangst nemen.  
 

2 opmerkingen:

  1. groei papier kun je ook even uitleggen wat dat dan precies is ????
    Voor de leek die ik ben!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Albèrtje,

      wat groeipapier is kun je in mijn blogje van 21 juli lezen. Zo leuk om te zien wat er uit zo'n velletje papier groeit.
      Groetjes Jannie

      Verwijderen

Kerstmannen....

ik loop iets vooruit, maar hier een goedkoop en leuk kerstidee gemaakt van kerstgeschenktasjes van de Action en dik stevig karton van een do...