zaterdag 28 september 2013

Op stap .......

geweest met Anette naar Hardenberg, waar de beurs “Crea Weekend” (nog tot morgen)is. Het was er gezellig druk … wel veel scrapbooking en kaartmaken wat niet zo mijn ding is, maar nog genoeg kraampjes die wel mijn ding zijn.☺ Hier een aantal foto's.

Misschien een ideetje voor de creatief club op het werk.
Prachtige taarten o.a. deze winterse jurk....
...of deze twee!
Veel bedeltjes, maar ook kralen en sieraden.
En natuurlijk vilt: Atelier de Klaproos.......
....en Rianne van Atelier Koekendiefie.
Moeilijk, moeilijk om dan je portemonnee dicht te houden. Is dus niet gelukt. Ik heb het vitpakketje Paddenstoel voor naaigerei gekocht van Atelier Wilma Creatief. "Is zo gemaakt", zei Rianne.☺
.
Leuke hangers... ik heb een workshopje gevolgd en het was superleuk om te doen. Dit ga ik zeker met mijn creatief club doen!
Deze heb ik gemaakt.
 
Wij vonden het een leuke beurs en ik heb veel ideetjes opgedaan.
 
 

3 opmerkingen:

  1. leuk Jannie dat je ons ook nog even laat mee genieten is super !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er gezellig uit. Ik ga eind volgende maand naar Gorinchem waar de beurs dan is heb er zin in.
    gr lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk Jannie dat ik op deze manier toch nog even kan meegenieten van de creabeurs. Dit keer ben ik niet geweest.
    Groetjes, Evelien

    BeantwoordenVerwijderen

Kerstmannen....

ik loop iets vooruit, maar hier een goedkoop en leuk kerstidee gemaakt van kerstgeschenktasjes van de Action en dik stevig karton van een do...