zondag 8 september 2013

Niel Najaars Open Dagen.

Vanmiddag zijn Anette en ik richting Oosterstreek gereden naar Niels. Hier een kleine impressie.
 
De entree.
Huisvolkleur.
Het boshuis met de bosmuizen en de bosmensjes van Tintangel.
Pippilotta met o.a. herfstaster, koolwitje met pop en rups.
De keuken van familie Muis.
twee muisjes en een pompoen-speldenkussen en Appeltje Dappeltje van Duimelotje.
En deze, in één woord “SUPERPRACHTIG”, geprikt door atelier Anke. 

Of wij ook wat hebben gekocht? Ja, ik heb het seizoenlampje Roggelelie van Atelier Lindelicht gekocht en Anette het materiaalpakket van Herfstsprookje van Atelier het Blauwe Huis. De laatste had ik met patroon al gekregen in het voorjaar voor mijn verjaardag. We gaan nu samen de komende week hier mee beginnen.
 

4 opmerkingen:

  1. Wat ziet het er altijd gezellig uit bij Niels ben er nog nooit geweest zo jammer. Ligt toch een eind van mij vandaan.
    gr lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Jannie kan ik toch nog ff meekijken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's van de open dagen. Ik heb ervan genoten!
    groetjes Grethilde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi's en gezellig ginder, ik geniet er van. Veel plezier met het maken van jullie pakketjes.
    Gr, M-J.

    BeantwoordenVerwijderen

Kerstmannen....

ik loop iets vooruit, maar hier een goedkoop en leuk kerstidee gemaakt van kerstgeschenktasjes van de Action en dik stevig karton van een do...