dinsdag 22 januari 2013

Mijn natuurlijke wekker en een Tildapop

s’Ochtends word ik meestal wakker door mijn wekkerradio. Wanneer ik vrij ben, blijf ik vaak wat langer liggen. Duurt dit te lang, dan wordt ik gewekt door een gevederd diertje .... en nee het is niet een haan maar een musje. Hij zit dan op het kozijn van het raam dat altijd open staat. Hij tjilpt dat het een lieve lust is.

Ander nieuwtje is dat ik een Tildapop heb gehaakt. Op de site Mijn eigen plekkie  staat het haakpatroon van de pop, voor diegene die houdt van haken en van Tilda. Erg leuk om te maken…. Hebben jullie dat ook wel eens dat er een wijsneus bij komt te staan wanneer je een foto wilt maken….. hier wel.


En nu een foto zonder hond.
 
 
 

1 opmerking:

Kerstmannen....

ik loop iets vooruit, maar hier een goedkoop en leuk kerstidee gemaakt van kerstgeschenktasjes van de Action en dik stevig karton van een do...