dinsdag 19 november 2013

Muizenpiet.

Deze piet heb ik in opdracht gemaakt voor mijn dochter. Wij waren saampjes naar de Kreadoe geweest en daar zag ze een gehaakte muizenpiet en muizensinterklaas. Op de vraag of ik er eentje voor haar wilde haken heb ik ja gezegd, niet wetend dat hij van zpagettigaren gemaakt moest worden....dat was toch wel een zwaar klusje.

 
Om te laten zien hoe groot hij is geworden, wilde Sipke in ruil voor "meerdere" koekjes wel even naast Muizenpiet poseren..
Muizenpiet is zo rond de 58 cm groot en 3,8 kg. En al het materiaal komt van de Action.

 


5 opmerkingen:

  1. Oh muizenpiet ziet er wel erg gezellig uit, wat een lengte. Ach en bij action kan het nooit duur zijn, ik houd er ook zo van, leuke hond is Sipke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig mooi muizenpietje! Heel mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een slim sipke zeg hahahaha... heerlijk zo een ruil

    en je piet ik neem mijn petje af het schijnt zo zwaar te gaan en dan zo een joekel ...mega mooi

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw... wat leuk!! Knap hoor, met dat stugge garen, maar het resultaat is superleuk!!

    BeantwoordenVerwijderen

Kerstmannen....

ik loop iets vooruit, maar hier een goedkoop en leuk kerstidee gemaakt van kerstgeschenktasjes van de Action en dik stevig karton van een do...