dinsdag 19 maart 2013

Lente? ..... winter? ....of toch lente?

’t Is hier een beetje stil op het blog, maar ik ben met van alles bezig. Voorbereidingen voor het werk, de twee klokken die nog steeds niet klaar zijn. De lenteswap die ik net in de enveloppe heb gedaan. Pfffffff gelukkig is deze op tijd af. Foto’s komen later, wanneer ze bij mijn swapmaatje is afgeleverd door ome Post.

Wel kan ik jullie een aantal foto’s laten zien van de open dagen bij Niels. Afgelopen zaterdag ben ik daar geweest met Anette. Wisten jullie dat er ezels lopen op het veldje bij het achterste parkeerterrein.
Is de voorste parkeerstrook vol, dan is het zeker geen straf om achter te parkeren. 
 
 
 
 
 
Het was weer gezellig druk en wij hebben weer genoten van alle mooie dingen die er te zien zijn.
Ook de papier maché eieren waren super om te zien. Een leuk idee voor volgend jaar.
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik snak nu echt naar de lente....
 

4 opmerkingen:

  1. Ik ben het helemaal met je eens de lente ook ik verlang ernaar maar wat ik begrepen van de weermannen moeten we wachten tot april gelukkig is dat al bijna zover. Wat een mooie foto's van niels ,daar wil ik volgend jaar ook eens heen, eens een keer goed plannen ,maar wel ver hier vandaan. goed er moet altijd wat te wensen over blijven.
    Voor nu Groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk dat je ook bij Niels ben geweest ( wij zijn afgelopen vrijdag geweest ) ! Nog leuke spulletjes gekocht ?
    Groetjes, Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He Jans! Nou je swapmaatje heeft de envelop ontvangen hoor! PRACHTIG en dan is het nog niet voldoende, wat kun jij schitterend mooi netjes werken. Ik heb me erover verwonderd, zulke ieniemienie steekjes kom je niet vaak tegen! Ik ben er helemaal weg van, de kleuren, de details, zoveel herkenning. Het staat allemaal op mijn weblog! Nogmaals dank, dank, dank!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeps, vergeet ik nog te reageren op je weblog, mooie ezels, die liepen er vorig jaar niet volgens mij, ik weet wel dat het daar achter heel erg blubberig kan zijn als het heeft geregend. Misschien is dat de reden dat de ezeltjes daar lopen? En ja, binnen is het er altijd prachtig he? Ik zou er wel willen wonen.

    BeantwoordenVerwijderen

Kerstmannen....

ik loop iets vooruit, maar hier een goedkoop en leuk kerstidee gemaakt van kerstgeschenktasjes van de Action en dik stevig karton van een do...