vrijdag 22 februari 2013

Big foot in tweevoud.

Op het moment zijn we op het werk nogal druk met het bedenken van de themaweken. We gaan o.a. een Kunstweek en een “Ik hou van Holland”-week,  een voorjaarsbraderie en een tentoonstelling over het Koningshuis organiseren. Ideeën van jullie kant zijn zeer welkom!

En sinds Anette en haar vriend bezig zijn met het kopen van een huis, maak ik nu vaak dingen in tweevoud. Zo ook Big foot, een patroon van Twinsknit .
 
 
Op het moment ben ik al weer in tweevoud bezig. Ditmaal haken en het heeft met tijd te maken.
 
 
Iedereen een fijn weekend toegewenst.

 
 
 
 

3 opmerkingen:

  1. leuk hoor en een tweevoed ach de tweede gaat vaak ook nog sneller !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww jannie
    ik vind ze enorm mooi ♥♥♥♥♥

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, die zijn zo schattig geworden. Prachtig gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen

Kerstmannen....

ik loop iets vooruit, maar hier een goedkoop en leuk kerstidee gemaakt van kerstgeschenktasjes van de Action en dik stevig karton van een do...