maandag 21 november 2011

Sinterklaasswap

Ik heb weer mee gedaan met de Sintswap van het Poppenhoekje.
Dit leuk elfje kreeg ik van Sint Ingrid toegestuurd met een mooie kaart en gedicht. Lief hè!

En deze Sint met daaronder een aantal pakjes en boekje is wat ik heb gemaakt. Het was weer erg leuk om iets te bedenken en te maken voor een ander en erg spannend wat de postbode mij zou brengen.
Ik heb me alweer opgegeven voor de oud en nieuw swap die 19 december op de bus moet. Een idee heb ik al, nu nog de uitwerking.
Groetjes,

1 opmerking:

  1. Ze zijn beide prachtig geworden! Ik weet ook al wat ik ga maken voor de oud en nieuw swap, binnenkort maar eens de spulletjes bij elkaar zoeken!

    groetjes Maris

    BeantwoordenVerwijderen

Kerstmannen....

ik loop iets vooruit, maar hier een goedkoop en leuk kerstidee gemaakt van kerstgeschenktasjes van de Action en dik stevig karton van een do...